När kroppen inte vill samarbeta

Äntligen!
Rehaben kombinerat med att jag avstått flickisar så mycket jag "vågat" har gett resultat! 
Idag kunde jag, för första gången på hela säsongen, köra all min gympa varje gång i programmet! 
Tidigare har jag kunnat köra sekvenserna enskilt men inte efter varandra pga att jag haft så ont och varit skakig efter ett moment.
Först var det armbågen och sviterna efter den skadan och nu handlederna- så det har knappast varit ett gympa-år för min del, trots att gympan är en av mina favoritdelar med cheerleadingen.
Med 13 dagar kvar till tävling känns det underbart att det går åt rätt håll!
Taggad, taggad, taggad, taggad! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Gött att det går på rätt håll. Kram.

2015-03-02 @ 11:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0