Tisdag bortom rutinerna

Idag fick jag sova en välbehövd timme längre än vanligt och börja min dag med en solig promenad och musik i lurarna.
Sedan drog jag mig mot skolan och mötte upp Linda och Malin som jag inte träffat på drygt tre veckor nu. Trevligt! Det var arbetsmarknadsmässa på skolan och även om vi har ett år kvar (i mitt fall två) så ville vi checka läget lite med potentiella framtida arbetsgivare.
Det känns just nu väldigt lockande att efter examen sticka iväg till Norge en sväng med betald resa, fixat boende och en megaskön lön. Sedan hade det ju varit en upplevelse i sig att spendera lite tid i landet i väst. Vi får se! 

Jag behöver inte köpa pennor på ett tag, haha. Det är mog standard för alla utställare- pennor och godis.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det Danmark Du tänker på med landet i väster? 😆

2015-03-11 @ 17:47:53
Postat av: Mamma

Är det Danmark du tänker på med landet i väster.... ☺️

2015-03-11 @ 17:48:53
Postat av: Mari-Anne

Kan gissa att det är lite längre västerut Du tänker på.

2015-03-12 @ 21:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0