Träna - Vila - Äta - Njuta



Något efterlängtat låg och väntade på mig i brevlådan idag, wihoo! 

Jag diggar verkligen PT-Fia (Sofia Sjöström)!
Jag trillade in på hennes blogg av en slump förra året och är helt fast.
Hon är den absolut vettigaste i den branschen enligt mig och ser helheten på ett jordnära och klokt sätt.
PTn som haft en utmattningsdepression, älskar nybakade bullar och använder sin blogg för att verkligen prata med sina läsare.
Ett hett lästips enligt mig! 
Och vad jag hunnit läsa hittills i boken är också så himla klockrent! 
En blandning om tips, tankar och råd kring hälsa, mat, träning och stress.
Sån här respons gör en extra glad såklart! 

I och med detta antar jag att min "hemliga" instagram som jag haft för mig själv med mer inriktning på livsstil, hälsa, kost och träning numera är "officiell".
dreamit_earnit_liveit för er som har lust att spana in den.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0