Vecka 12

Jag är inne på min sista praktikvecka. Oj...
Det är rätt blandade känslor inför det faktiskt. Jag saknar klassen och skolmiljön. Har börjat tröttna på sjukhus för ett tag. Men känner seperationsångest inför att lämna kollegorna, vissa patienter och känslan av att "göra nytta". Ungefär så går tankarna.

Jag har en superdupermega-uppbokad vecka. Varje dag är uppbokad från morgon till kväll. Idag var det praktik och ReUR-möte. Fick ställa in träningen med Kristin.
För in i mitt späckade schema som jag oftast älskar så ska jag på något sätt klämma in att skriva en stor och tung examinationsuppgift. Den lilla, lilla detaljen hänger över mig som ett svart moln...

Idag är det exakt en månad tills vi åker till Florida. Det har nog fortfarande inte sjunkit in att vi faktiskt ska dit...

När jag saknar pluggmotivation så uppehåller jag mig med allt tänkbart möjligt. Som att söka upp och rangordna distanskurser som skulle kunnat läsas utöver min heltidsutbildning- OM jag skulle befinna mig i Sverige i höst. Onödigt? Hehe...

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fullt upp som vanligt, och lördag ses vi här. Kram.

2015-03-18 @ 10:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0