Being sick is boooooring

Hunger Games Mockingjay Part 2 var myyyyyyyyycket bra! Se den allihopa! 
Ser fram emot att kunna ha fullständiga maraton med hela serien framöver, hihi.
Och läsa böckerna på nytt- utan tvekan! 

Annars har min helg varit händelsefattig.
Varit sängliggande med hosta och huvudvärk. Sett 2 hela säsonger av OC på en vecka och  varit något helt oerhört uttråkad! 
Så jag hoppas att nästa vecka blir roligare! Den är ganska fullbokad så den har absolut potential. 
Och så är det ju en av landets stora högtider på gång- Thanksgiving!
Vad ska man hitta på då tro?

Denna behöll jag och tog med mig hem, hihi. Största drickan jag sett! Jag är rätt grym på att gissa mängd dock- exakt 1,25 liter, precis som jag gissat på! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Tråkigt att Du inte mår riktigt bra. Krya nu på Dej! Kramar.

2015-11-23 @ 11:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0