Blandad kompott

Haha... Får väl erkänna att jag faktiskt köpte andra, mer hälsosamma, varor också. Dock uppmuntrar ju priserna här knappast till en hälsosam livsstil, till exempel när ett big pack godis bara kostar 3 kr mer än den lilla förpackningen. Vad väljer man då som fattig student liksom? 

På tredje försöket lyckades mitt paket äntligen komma fram! Missed these guys! 


Det är lite svårsmält att den sista (!) Hunger Games premiären ägde rum 30 minuter från mig medans jag svettades i en idrottshall, men vi ska i alla fall se filmen på fredag! 

Detta känns väldigt bra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi längtar! 💖💞💖

Svar: Jag med!!💗💗😘
Hold your dreams

2015-11-17 @ 21:25:31
Postat av: Mari-Anne

Ser framemot att få träffas. En månad går fort. Kram.

Svar: Det ser jag också fram emot! Kram
Hold your dreams

2015-11-17 @ 22:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0