Halloween @ Argyle

Första Halloweenfirandet för mig, Tracy, Amanda, Daniela och Louise blev på Argyle i Hollywood på fredagen.
Dock var vi ute i lite för god tid pga att vi var rädda att trafiken skulle vara fruktansvärd, så vi fick sätta oss en stund på Coffee Bean med fika innan vi gick till klubben och mötte upp Reza, haha.

Överallt i sociala medier hade det stått "Halloween Masquerade" med en bild på en tjej med klassisk ansiktsmask, så vi trodde att det var det som gällde för kvällen men det var vi nästan ensamma med. Jaja, våra masker var fina i alla fall! 
De flesta andra hade vanliga Halloweenutklädnader och nattklubben var stylad med spindelnät, stora spindlar, monster mm.
Det var absolut en rolig utgång, men inget direkt utstickande mot andra utgångstillfällen, så vi kanske hade satt upp för höga förväntningar. Dessutom var ju detta egentligen kvällen innan Halloween.

Efter klubben stängde klockan 2 tänkte vi egentligen åkt på efterfest men allting blev väldigt utdraget och en massa väntan, så jag och Tracy bedömde att det nog inte skulle vara värt det. Istället åkte vi till IHOP och oh my god vad gott det var med chicken quesedillas vid fyra! 
För min del blev detta väldigt spontant så jag åkte till Halloween-affären samma dag klockan sex och då kan ni nog gissa hur utplockat det var, men jag blev hyfsat nöjd ändå.





Ja, när man skippade efterfesten (som de andra dock bara var på i 20 minuter ändå) kan man undra hur klockan plötsligt var efter fem! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0