Julia Roberts @ Jimmy Kimmel

Denna eftermiddag tog jag min kära lilla bil som jag nu sällan behöver använda och åkte till Hollywood. 
Jag och Tracy skulle nämligen gå på en inspelning av Jimmy Kimmels talkshow. Det är kul att vara med om sådant som man inte kan uppleva hemma och vi var inte så dåligt lottade heller som fått biljetter den dag Julia Roberts gästade.
Det gjorde även fyra härliga barn/ungdomar från serien Black-ish och showen avslutades med en minikonsert av rapparen Future.


Jimmy Kimmels studio ligger förresten mitt i smeten på Hollywood Boulevard, utmed Walk of Fame och mitt emot de välkända biograferna (snarare biopalatsen) Dolby Theatre och TCL Chinese Theatres. När jag skulle köra hem var det total kaos i området och jag förstod snart varför- filmpremiär! Jag försökte snegla lite snabbt mot röda mattan från bilen men jag kände inte igen någon av kändisarna som intervjuades.
Jag måste abslout åka till Hollywood någon gång och göra "turistgrejerna"! Det känns faktiskt smått dåligt av mig att det inte blivit av ännu! 


Psst, jag är en kändis i Dolby Theatres entré!
Eller så kaaaanske det syftar på Hitchcock-filmen...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Vilka upplevelser!

2015-11-13 @ 12:13:59
Postat av: Anonym

Så roligt att läsa om allt kul du får vara med om! Hoppas du har det jättebra. Kram Cicci (mammas kompis)

Svar: Nemen vad roligt att höra att du kikar in här! Kram
Hold your dreams

2015-11-13 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0