Red lipstick and false lashes


Ungefär de reaktioner jag fick när jag kom in i klassrummet haha. Men några gulliga kom fram till mig och sa att jag var "very pretty".. 
Man gör vad man måste när man har samling 18.00 och lektion till 18.45! Kände mig som i amerikanska high school-filmer där cheerleaders har dräkterna på sig i skolan (vilket vi normalt inte har för de är dyyyyyra).

Post game selfie.

Våra basketkillar besegrade Vanguard med 72-52 och tränaren bjöd hemmapubliken på pizza. Whoop! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur många var Ni i hemmapubliken?????

Svar: Hemmaläktarna blev i princip fulla tillslut, men detta var en halvtimme innan matchstart och det är inte många amerikaner som är ute i god tid
Hold your dreams

2015-11-19 @ 08:58:18
Postat av: Mari-Anne

Ja där var Du väldigt sminkad, eller hur??

Svar: Ja, men det var ju för vårt uppträdande på basketmatchen
Hold your dreams

2015-11-19 @ 22:32:01
Postat av: Mari-Anne

Vet orsaken till sminket, Du skrev ju detta, kommentaren från mej var bara en bekräftelse på det jag såg på bilderna. Kram.

Svar: Jag vet, ville bara bekräfta att jag inte skulle ha så mycket smink till vardags ;) kram
Hold your dreams

2015-11-20 @ 22:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0