So freaking excited!

THE DAY IS FINALLY HERE!!!!!

Ni som känner mig vet nog vilket stort Hunger Games-fan jag är. Fullkomligt älskar böckerna, som jag sträckläste varje chans jag fick och till och med upprepade gånge övervägde om man kunde cykla och läsa samtidigt för jag inte ville pausa.
Och till skillnad från många andra stora boksuccéer så är faktiskt inte filmerna en besvikelse- tvärtom! 
Jennifer Lawrence säger jag bara...

Jag fick upp ögonen för serien efter första filmen släppts, men efter det har jag haft som tradition att se filmerna på premiärdagen, eftersom jag inte kan stå ut med att andra pratar om dom utan att jag vet, hehe.
Så kvällens biljetter har varit bokade sedan de släpptes för en dryg månad sedan. Filmen började tydligen smygvisas igår men det står jag ut med.
Här i LA finns såklart otaliga biografer att välja på, men en av de med väldigt bra rykte är Pacific Theatre på The Grove, så här strosar jag nu runt med en Red Velvet Hot Cocoa i handen och väntar på de andra. Det är otroligt fint och mysigt här på The Grove, framför allt nu inför jul.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0