Tentatider


Har man inget bord ännu får man plugga på bibblan...
... Eller förena nytta med nöje och dra till Menchies när vårt wi-fi tillfälligt låg nere.

Inte jättenöjd över mig själv igår kväll.

Hejsan allihopa! 
Jag sitter i biblioteket där jag klunkar energidricka (mina nya roommates håller mig uppe för länge om kvällarna), lyssnar på Disney Greatest Hits och pluggar det sista innan jag har en rehabtid precis innan dagens Nutrition-tenta. 
Det känns som jag har pluggat så himla mycket senaste veckan -eller ja, i alla fall försökt plugga- men båda dessa tentorna täcker helt enkelt väldigt mycket material.

Kort sagt har väl inte helgen varit den bästa. Känt mig väldigt stressad av plugget, varit less på att vara ensam en massa och längtat hem till familj och vänner. Kropp och sinne riktigt skrek efter miljöombyte. Energin har varit låg och endast velat ligga i sängen och kolla serier, men den ekvationen går inte riktigt ihop med att behöva plugga. 
Well well, några änglar hemifrån har peppat mig med en massa fina ord och nu är jag redo att ta tag i denna veckan. 
Sen tar det såklart energi att leka doktor åt sitt knä, som pga bandagets position begränsar knärörligheten och blir ett irritationsmoment.
Efter sex dagar cheer förra veckan ställdes kvällens träning in, vilket är något jag normalt sett hatar, men denna gång var tajmingen nog bra för mitt knä och plugg.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Du får ge det nya boendet lite tid så Du hinner bo in Dej. Ha det så gott. Snart stundar juluppehållet och gamla lilla Fbg.

2015-11-10 @ 16:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0