The last couple of days

Den mest klassiska första-kvällen-i-nya-lyan-måltiden?

1 november...
... 2 november!
 
Från Halloween-hysteri till jul-mani.

Nja, kanske är "farligare" att det är gångavstånd till 5 Freudian Sip (skolans version av Starbucks/Espresso House), Menchies (FroYo) och en massa mer haha.
 
Disney har fått konkurrens om favvo-pluggmusik.

Kommer ni ihåg när jag blev sänkt från A till C pga något datorstrul mellan Mac och PC? Har kontrollerat denna uppgiften från 3 olika datorer! 
Jag borde inte sitta i sängen och plugga... 2 projektinlämningar och en exam denna veckan. 2 exams nästa vecka. Plus 2 grupparbeten. Social life? 
 
Pluggandet tävlar om min uppmärksamhet med Originals säsong 2. Är helt fast! Och favoriten kom tillbaka för gästskådespel! #besatt 
 
Och det bästa var nog i söndags förmiddag:
Jag och mamma hade klurat på hur och när jag skulle kunna ha en FaceTime-dejt med mormor och morfar eftersom deras teknologi inte riktigt tillåter det. Så mamma hade bjudit hem dem på middag och helt plötsligt ringer lilla jag från andra sidan Atlanten. Mormor var häpnasförd av tajmingen- tänk vilken slump att jag ringde just när de var där! Haha nja, knappast någon slump. 
Det blev en riktigt kul och lyckad överraskning! 
Världens bästa! 
 
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det blev ett mycket trevligt och mysigt samtal! 💖💞💖

2015-11-06 @ 08:12:28
Postat av: Mari-Anne

Ja, vilken kul överraskning.

2015-11-06 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0