Gotta love the long weekends





Nöjd tränare -> låter oss gå en timme tidigare -> vi åker och äter FroYo = win-win-win! 
Oja, nyttiga veckan här... Grattis Tracy! Dock missade jag ju såklart vårt lilla firande eftersom jag kommer hem elva om kvällarna, men de sparade i alla fall tårta till mig! 

Japp, det beskriver väl ganska bra hur jag känner.
Måndag till onsdag är tuffa men sedan är det riktigt skönt med fyra dagars helg!
Denna gången förtjänar jag verkligen att ta det lugnt, för jag har pluggat oerhört mycket den senaste veckan. Så imon (torsdag) tänker jag sova tills jag vaknar av mig själv och kolla ikapp alla serier, dvs Scream Queens, Grey's Anatomy och Vampire Diaries. 
För det har jag faktiskt förtjänat!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

För det är du värd! 💖💞💖

Svar: 💗💗💗
Hold your dreams

2015-10-15 @ 12:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0