Stressed



Ja, så jag pallrade mig upp vid halv åtta trots att min första lektion inte började förrän 16.00.
Åt frukost, kollade upp kurser inför nästa termin och skrev lite på min monsteruppsats.
Sedan begav jag mig till Marina Del Rey Post Office, som enligt Yelp-appen skulle öppna nio, men tji fick jag för de öppnade tio! 
Så jag fick pallra mig hem igen, fixa med småsaker och åka tillbaka. Efter en halvtimme i kö var det äntligen min tur men gissa vad? Något hade blivit fel med mitt paket, så det hade skickats tillbaka till Amazon! Vilket innebär att jag slösade bort totalt typ 1,5 timme av denna väldigt fullspäckade dag helt i onödan...
 
Resten av dagen flöt på i full fart, med saker som hela tiden överlappade varandra med minsta möjliga marginal.
Nu har jag tagit mig igenom det och borde kunna pusta ut, men nejdå. Imorgon är nämligen likadant och då är dessutom deadline 16.00 för min monsteruppsats, men jag har ingen aning om när jag ska hinna skriva klart den eftersom jag måste åka till mitt nya lägenhetskomplex med diverse papper, ha lektion, fortsätta fota för min Photography Midterm osv. 
 
Så just nu hade jag egentligen velat hoppa fram ett dygn så jag satt här 23.30 på onsdag kväll, men det är bara att försöka trycka undan stressångest-känslorna och kämpa på! 
 
För att avsluta detta inlägget i en lite mer positiv anda så får ni här mitt senaste (som för väldigt många andra) beroende i musikväg- Adele's Hello. Den slog YouTube-rekord med typ 27.7 miljoner visningar under första dygnet, och nu efter 4 dagar är den uppe i över 100 miljoner! 
Det är ju fyra år sedan hennes senaste album så man minns det knappt, men då låg varenda av hennes singlar i topp på listorna, så det ska ju minst sagt bli spännande nu när hon äntligen ska släppa ett nytt album! 
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0