Hellugn söndag

Efter att ha somnat vid fyra sov jag till tolv. Åt frukost, slappade, sov en kvart till. Jag blir inte direkt bakis som i illamående, men jag blir supertrött, haha.
Till slut bestämde jag, Caroline och Tracy oss för att gå och köpa mat. Jag var sååå sugen på sushi (chockerande, jag vet) men alla tre sushiställen vi gick förbi var stängda, så jag fick nöja mig med matlådan som stod hemma i kylen. De andra köpte med sig Pad Thai och så köpte vi med oss donuts från Dunkin' Donuts. Caroline hade tjatat om att testa dom från dag ett här, så det var på tiden. Betyg: absolut goda och många spännande smaker att välja på, men inget fantastiskt.

Amanda och Daniela är ute och har roligt i Hollywood, medan vi andra har tagit en hemmakväll. Ombytta roller från igår. Jag har försökt plugga i många timmar men effektiv pluggtid är nog dessvärre typ en halvtimme, hehe. Jag önskar jag kunde få hem min kurslitteratur snart så jag kan jobba ikapp det som systemet gjort att jag hamnat efter! 
Btw, imon är vi lediga pga helgdagen Labor Day.




Jag valde Coconut och Jelly filled. Tycker ju trots allt väldigt mycket om äpple- och vaniljmunkarna hemma.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0