Onsdagsutgång och en kändis

När vi kommit hem från skolan vid åtta så blev det matlagning, dusch och festfixande. Sedan tog jag, Caroline och Tracy en Uber till West Hollywood där vi mötte upp LinnRenee och började kvällen på Blind Dragon. Det var en häftig klubb med härlig vibe och bra musik, men efter 1,5 timme där kände vi att det inte hände så mycket denna kväll. 



Istället åkte vi vidare till Basement i Hollywood, där vi mötte upp en promoter och några vi halvkänner. Basement var typ som en hemmafest med DJ och bar- med bra musik och skön stämning. Där blev det drinkar, snack och dans till stängning.

Vi hade hört att Cody Simpson (typ "nya Bieber" med 2,6 miljoner följare på instagram) befann sig på Basement denna kväll och spanade såklart efter honom. Jag lyckades faktiskt hitta honom och Tracy blev helt till sig. Inne på klubben verkade det som han försökte dölja sin identitet, så vi förstod att det nog inte var rätt läge att gå fram och fråga om en bild.
Dock är jag ju ganska orädd så när klubben stängt och alla var påväg ut passade jag på att gå fram till honom och spela kortet "we're from Sweden so we don't get this opportunity very often- could my friend get a picture with you?". Cody, som helt direkt verkade helt nykter, gav mig en kram och sa  "Sweden, that's awesome! Yeah, I'd love to take a picture!".
Så blir han superkänd inom en snar framtid så vet ni att jag har kramat honom, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0