Pluggtorsdag


380 kr, 112 kr och 136 kr- sparade in 2000 kr (!) på att köpa begagnat! Kurslitteratur är sinnessjukt dyrt egentligen...

Jadå, nu när jag äntligen fått mina böcker så kan jag börja jobba ikapp! Hemma på GU har vi alltid en kurs i taget att fokusera helhjärtat på, så det känns konstigt att fördela sin tid och energi på fyra parallella kurser.
Jag satt mer eller mindre och pluggade hela dagen! Planen var egentligen att jag skulle ut även ikväll, men när jag insåg att hela helgen är uppbokad fick jag passa på att plugga istället.
Jag har nämligen lyckats få biljetter till en tv-inspelning med en massa kändisar imon! 



En 100% naturlig liten pluggselfie.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, nu förstår jag att Du kommit in i rutinerna så Du kommer att studera ifatt och kommer att varva detta med festligheterna.

2015-09-11 @ 10:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0