And then it goes back to normal...

Känner inte av det riktigt ännu, men antar att det är tur att jag har flera kilo lösgodis till hands när saknaden väl slår till...

Dock är det tur för mitt liv här att jag är tillbaka i lägenheten och kan fokusera på skolan med mera. 
Med familjen på hemmaplan och cheeren (typ) slut så blir mottot för april månad "Plugga, träna roliga pass och upptäck nya saker".
Eller ja, det var i alla fall planen...
Jag hoppas verkligen de lagar det snabbt för cheerleadingen är som sagt mer eller mindre slut och Northridge med rödljus precis överallt är inte optimalt varken för promenader eller löpturer!

Jag har också läst ikapp bloggar och lyssnat ikapp lite poddar.
För er som inte "upptäckt" poddar ännu så rekommenderas detta starkt! 
Podcast appen kan inte raderas från iPhone så ni kan lika gärna utnyttja den, haha.

Nu ska jag faktist försöka somna innan midnatt.
Chockerade- jag vet!
Min dygnsrytm var katastrofal innan familjen kom hit med dessa veckor har jag ju fått följa deras schema så förhoppningsvis ska jag kunna hålla fast vid det nu.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, nu har Du väl haft trevliga och roliga veckor med Bergarna, nu får Du se fram emot att Eve och Hanna dyker upp. Kramar.

2016-04-04 @ 11:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0