Camarillo Outlets

I onsdags packade jag in familjen i min gamla lilla sportbil (tur i oturen att Eve inte kunde resa hit nu för bilen har bara fyra säten haha) och körde mot Malibu och Camarillo Outlets. 
Självklart skulle de få chansen att uppleva de smått sjuka fynden man kan lyckas med på outlets här.
Ingen i familjen är supermycket för exklusiva märken så det blev inget crazy shoppande direkt, men köp på Nike, Calvin Klein, Tommy Hilfinger och Asics.
Och den kanske mest typiskt amerikanska måltiden hittills.
Philly Streak Sandwish, Fries och liten läsk- som enligt mig inte är så liten.
Jag skulle kunna spendera i princip alla mina pengar på Nike...
Men detta blev mitt för 109 dollar (925 kr) och skorna fynadades för helt otroliga 25 dollar (212 kr)! 
Okej, kanske inte superbilliga men i alla fall klart billigare än på hemmaplan.

Och jag som så desperat behöver nya Converse blev så missnöjd när de helfärgade såldes till fullpris på outleten. Då köper jag ju hellre hemma på Nelly.com med personalrabatt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0