Nap Pods

Jag har ju tidigare lovordat Oasis Wellness Center flera gånger och i fredags efter en stretchingworkshop utomhus i solen så visade jag Jolie runt, som helt hade missat detta underbara ställe som öppnade i september.

Utöver "mina" älskade massagestolar och den fina wellnessträdgården så utforskade vi Nap Pods, vilket typ översätts som Sovfotöljer.
Japp, säger man bara till personalen så får man lägga sig 20 minuter i en fåtölj med "dörr" att dra för, musik, ljus och vibrationer. 

Eftersom jag bor så nära skolan går jag ofta hem och tar mina powernaps tex mellan lektion och träning, men med tanke på hur mycket jag gillar den avslappnade stämningen på Oasis så kanske jag ska börja utnyttja Nap Pods mer.



GU och Sahlgrenska Akademin, ni råkar inte ha cirka 60 miljoner dollar över någonstans för att bygga ett liknande wellnesscenter för oss stressade elever?
Troligen ej. Vår skola hemma är ju trots allt gratis, vilket är att föredra!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Där måste det vara lätt att somna. Passa på mens tillfälle ges.

2016-04-17 @ 22:33:21
Postat av: Mamma

Jag tycker att Carlsberg skall satsa på ett sådant här rum!

2016-04-18 @ 11:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0