Nedräkning till bröllop

Småttingar á våren 2010!

Vi har vetat om denna stora händelse sedan jag och Lollo besökte Ulle i Köpemhamn i maj förra året, men det följdes av ett drygt halvår av att hålla det hela hemligt.

Det blev offentligt i och med att de fina inbjudningarna kom ut i vintras, men jag tror jag helt missat att berätta det här!

Så nu är det endast 50 dagar kvar tills en av mina allra bästa vänner gifter sig med sin stora kärlek.
Hur mäktigt är inte det?!
Och vilken stor ära det är att lilla jag får agera en brudtärnorna! Verkligen! 
Kul kuriosa är att jag aldrig tidigare varit på ett bröllop och jag nu ska vara tärna på mitt första! 

PS. Detta har varit den stora anledningen till att jag åker hem i början av juni istället för att resa runt här ett par veckor till i sommar. Men New York kändes viktigast och dit ska vi.
Bara 10 dagar tills Evelina och Hanna kommer hit!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Ja, vilken ära för Dej att få vara brudtärna på Lollo´s bröllop. Kommer och tittar på Er alla i kyrkan. Ha det så gött.

2016-04-30 @ 17:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0