Den där studentbudgeten

Allt eftersom min tid här i staterna går mot sitt slut så börjar jag övergå från att tänka att jag inte borde slösa pengar till att jag får passa på att njuta medan jag kan, hehe.

En shake om dagen är bra för magen?
HIMMELSKT GOTT! Och pressat av helt naturliga ingredienser rakt framför ögonen på mig.

Färskpressad nyttigjuice. Men även den såklart cirka tre-fyra gånger så dyr som en flaska läsk!!!
45-kronors sushin är ett glatt undantag prismässigt och kommer bli saknad.
Favoritbutiken för sinnet, men dessvärre inte för plånboken. Fortfarande inte hittat någon VS/Pink-outlet här i LA.
Meeeeen... När det är grymma erbjudanden så får man ju trots allt unna sig...
25 dollar istället för 70- den ni!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, shopoholic! 💰😄

Svar: Fast jag känner att jag övergått mer till shopoholic för mat och dryck än kläder haha😂🙈
Hold your dreams

2016-04-28 @ 14:58:24
Postat av: Anonym

När ni kommer till N.Y finns en VS outlet! Missa inte Jersey Garden - där kan ni lätt spendera en heldag! Kram Cicci

Svar: Åh, tusen tack för tipset! :D Kram
Hold your dreams

2016-04-28 @ 17:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0