Slappa sista dagar i Falkenberg

Förutom att spendera mina sista sommardagar hemma i Falkenberg med agg slappa massor och se några avsnitt Carrie Diaries så blev det en tripp till Gekås med Veronika och Alice (min tredje på lika många veckor? Var dock mest umgänge nu) och en mysig fika på Stålboms med Helena och Gabriel. När jag träffade Helena i januari innan jag åkte tillbaka till USA så var hon en vecka från födsel, så jag såg nu gullungen för första gången som en 7 månaders bebis. Mysigt värre i alla fall!

Gult färgtema? Haha.

Fredagskvällen var även sista gången jag träffade Eve innan jullovet. Söndag morgon sitter hon och mamma på tåget mot Åre, vilket innebär att vi ännu en gång är många timmar ifrån varandra i flera månader. De senaste åren har vi spenderat mer tid långt ifrån varandra än på hyfsat avstånd- hur konstigt känns inte det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0