Christmas Challenge

Efter den där minst sagt frustrerande och långa skoldagen i måndags så begav jag och Kristin oss till Fysiken för deras julkväll med medley-pass, lekar, tävlingar och julmys. Mycket trevligt!

Vi körde ett 90 minuters Les Mills-medley (phew!), 30 min Trigger Stretch (aj...) och tillsammans med Farshad från T4 så gick vi med lättsam tävlingsinriktning all-in för alla moment, i sann fysio-anda.

Farshad lyckades bland annat övertala mig att klättra upp på hans axlar och det är lite komiskt för jag brukar alltid säga åt de som ska upp på mina axlar att det inte är några problem, men jag kände nu själv vilken skräckblandad förtjusning det är! Tyvärr var underlaget inte fall-vänligt och folket runt omkring inte lika erfarna på att fånga som vi är i Berghalla, så jag valde faktiskt att hålla kvar en hand i Kristins, men det var häftigt ändå! Mersmak på den, haha.

Att stå upp på en pilatesboll är faktiskt rätt svårt... Så jag är glad att jag kan briljera där när jag "endast" klarade 13 box jump burpees på en minut.

Vi pratade och umgicks även en hel del med en massa härliga Fysiken-instruktörer, som är de andras kollegor.

OCH... snart även mina kollegor! 
Jag var på en audition för ett tag sedan och har nämligen blivit utvald att bli instruktör inom Les Mills danskoncept Sh'Bam. Wihoo! 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Sicken kväll! och så roligt att du skall bli instruktör! :)

2016-12-22 @ 06:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0