Dagarna före jul

Nu blev det ett litet mini-break här igen men 
1. Det har hänt förr så no surprises
2. Det har ju trots allt varit julhelg

Anyhow,
Jag har haft så sjukt lite julkänsla, vilket är väldigt tråkigt för jag tycker december och jul är så mysigt!
Men jag har inte haft mycket pynt, inte julbakat och på något sätt lyckades jag totalt glömma att jag har en jullista på Spotify fram tills den 22:a! 
Och då tycker jag ändå att jag försökt massor, med ljus, tekalender, jul-Nocco (haha) och så vidare...

Till mitt försvar var det en hel del halvkonstiga örtteer...

Från och med att mitt "jullov" startade den 22:a vände i alla fall trenden, med Jul på Liseberg med familjen (bilder kommer), hemfärd till Falkenberg, julbak deluxe, massor med julmusik, härlig julfilm och uppesittarkväll. Definitivt med julfeeling, men fortfaranfe lite känslan av att det bara var jul "på låtsas".

Booyeah, mycket nöjd med min avancerade paketinslagning haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0