En av de sista veckorna 2016

Andra veckan i december och näst sista veckan på praktiken. Jag vet att jag typ alltid säger såhär, men shit vad tiden går fort! 

Asså hur gullig?! 

Mindre gulligt... Jäklar vad förbannade vi var! Och genomfrusna!

Inte bästa kombon med en väckarklocka som ringer 6... En fördel med att komma tillbaka till skolan igen blir den extra timmen sömn jag får tillbaka varje natt eftersom jag inte haft vett att lägga mig tidigare än innan, haha.

Eve tyckte 8 matlådor var sjukt. Standard tyckte jag.

Terminens sista dansklasser är över för denna terminen och jag ska verkligen försöka dansa för samma lärare till våren- awesome! 

Och så är det ju de där tillbakablickarna som Facebook påminner en om varje dag. 

Tänk att det var 4 år sedan min sista "ordentliga" produktion, Memento Mori. 
Och tänk att för exakt ett år sedan hade vi gastande varm fotografering framför minibibblan (aka Sky High) i mer än 30 grader, haha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0