Crash Week #2

Efter andra veckan har mitt schema ändrats lite. Jag har fått Ja från två Kanske och därmed bytt ut kurser som kändes ok men inte superkul.
Just nu ligger mitt schema måndag-fredag, en eller två lektioner på förmiddagen med start klockan åtta eller halv tio. 
Att gå i skolan varje dag stod inte på planeringen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Ska jag försöka byta bort International Health, som är väldigt intressant och nyttig, men är min enda lektion på både måndagar och onsdagar? 
Det blir en avvägning mellan hur mycket den kursen betyder för mig i kontrast mot att få två lediga dagar i veckan...

Jag har alltid varit en morgonmänniska (och kvällsmänniska, konstigt nog) men just nu har jag en jätteknäpp dygnsrytm som innebär att jag somnar supersent på natten, har tidiga lektioner, sover på eftermiddagen, är pigg på kvällen och så vidare... Om jag har kvar mitt morgonschema måste jag ta tag i det!
Mina suddgummin tror på mig, haha!
En butikskedja här som heter 99 cents store och av namnet att döma säljer allt för en dollar (8,5 kr) är toppen för vardagliga saker! 

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0