Kitten Therapy

Den sista kursen jag lyckades säkra var Holistic Health.
Holistic är lite svårdefinerat och beskrivs på olika sätt, men oftast fokuseras ordets ursprung från engelska Whole (hela) och medicininriktningen ska då fokusera på "den hela människan", fysiskt, psykiskt, emotionellt, spirituellt etc etc. Kursen handlar om västländsk medicin, asiatisk medicin (som akupunktur), massage, aromaterapi, musikterapi, counseling m.m. Dock är det en introduktionskurs så vi kommer mest lära oss om de olika terapiformerna, inte hur de utförs. Det hade ju varit rätt coolt att kunna akupunktur asså...
Hur som helst, idag såg vi ett av de sötaste klippen jag sett så det tyckte jag att ni borde få se:
 
Jag är ganska ofta stressad- kan ingen komma hit med kattungar till mig?!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0