OC Allstars

Efter en lång biltur (LA täcker en stor yta) så spenderade jag min söndagskväll hos cheerleadingföreningen OC Allstars. En tjej i mitt skollag får i deras all girl level 6 -lag Neon och två andra går i Coed level 6 Shadow.
Det var riktigt kul att se lagen träna och folk var trevliga mot besökande lilla mig.
Tyvärr känns det lite smått surt, för jag hade hittat helt fel info innan jag åkte hit till USA och trodde jag inte skulle ha råd/tid/en chans att tävla i Allstar. Tydligen hade level 6 lagen inte uttagning förrän i september (till skillnad från level 5, som tar ut nytt lag och börjar träna redan i maj) och var definitivt inte farligt dyrt. Mina lagkamrater tror att jag absolut hade kommit in i Neon...
Men men, det är som det är. Jag trodde skollaget skulle ta mer tid och vara på högre nivå. Jag älskar mitt lag och personerna i det, men känner mig oftast inte utmanad nivåmässigt. Hade jag snackat med de i laget som tävlar Allstar tidigare under säsongen hade de kanske kunnat fixa in mig, men jag har mer bondat med dem först på senaste tiden.
OC har tydligen en av Kaliforniens största och bästa hallar.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0