Scheduele finally done!



International Health var en väldigt intressant kurs men i slutändan inte tillräckligt intressant för att pallra sig till skolan två extra dagar i veckan.
Detta schemat känns väldigt bra! Intressanta kurser och mycket fritid. 
Och jag lyckades kriga till mig kurser som på pappret var svåra att få- boo yeah! 

Liten insiderfakta är att här i USA är fysioterapeut en utbildning på mastersnivå jämfört med bachelor i Sverige, så när jag säger att jag är fysioterapeutstudent är det aldrig någon lärare som ifrågasätter om jag har behörighet att läsa deras kurs, haha. Men jag lyckades ju faktiskt utan större svårigheter få A på alla mina kurser i höstas, så jag känner mig väl förberedd från min intensiva utbildning hemma.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Som ordspråket säger " skam den som ger sig". Nu känner Du Dej väl nöjd med kurserna.

Svar: Jajamen!
Hold your dreams

2016-02-13 @ 22:36:15
Postat av: Mari-Anne

Måste vara ett helt okej schema.

Svar: Absolut!
Hold your dreams

2016-02-14 @ 22:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0