Soon time for the first exam of the semester

Jag fick en plats i socialpsykologi-kursen förra veckan, fick hem boken i fredags och har första tentan imorgon (tisdag). Yay...
Min dygnsrytm är fortfarande kass och hjärnan ännu på jullov, så förberedelserna inför denna tenta har varit minimala- men för ovanlighetens skull så känner jag tillit för min egen förmåga och tror på att jag ännu en gång lyckas glida igenom situationen på något smidigt sätt, hehe.
I ärlighetens namn så kan jag en del psykologi och forskningsmetoder sedan tidigare, så jag litar på de kunskaperna.
Men efter detta får jag nog trots allt skärpa mig lite grann...
När man kommer från ett så litet land som Sverige och är i stora USA där folk generellt tror att deras älskade hemland är bäst på precis allting, så är det alltid kul att påpeka när Sverige används som gott exempel. En annan annan lärare visade ett klipp med Hans Rosling på lektionen. Go Sweden, haha! 
Vad har jag gjort när jag hade planerat in plugg då? Ärligt talat lyssnat om och om igen på musikalmusik + sett X antal Youtube-klipp. Återfunnen gammal kärlek.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Jag tror din pluggmotivation ligger på många plus. +++++++++.

Svar: Tyvärr gör den inte det, men jag pluggar tillräckligt för att klara mig
Hold your dreams

2016-02-16 @ 12:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0