Summer heat

I början av min tid här i LA utnyttjade jag det fantastiska vädret väldigt mycket, men sen kom vardagen emellan och dessutom tog man värmen lite för givet.
Jag vill inte sitta i kalla Sverige nästa år och ångra att jag inte tog vara på värmen mer, så jag ska försöka bättra mig på den fronten.
Till exempel har jag spenderat ett par timmar efter mina förmiddagslektioner vid skolans pool både onsdag och torsdag. 
Det skönaste enligt mig är inte värmen i sig, utan hur underbart det är att vara i poolen/havet när det väl är så varmt! 

Acai bowls är tydligen trendigt så tänkte att man måste testa. Nyttigt, ekologiskt, väldigt gott och då -såklart- även dyyyrt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0