First day of crashing



Solen sken och bjöd på 20 härliga grader såhär på vårterminens första dag.
Jag kraschade fem kurser med utgången ett "kanske", två "troligen inte", en kurs jag själv kände inte passade mig och slutligen en kurs som jag faktiskt fick. 
Jag var på förhand taggad på engelskakursen Creative Writing, men dessvärre visade det sig att den handlade om att skriva poesi, inte berättelser...
Typiskt nog var "troligen inte" två populära kinesologikurser där lärarna verkar riktigt bra, men jag håller tummarna ett par dagar till där. 
Imon ska jag förmodligen krascha 4-5 kurser, men det känns faktiskt helt ok.

PS, såna här intensiva dagar förtjänar man att unna sig att köpa lunch på skolan, hehe. Hej hej Panda Express, som alltid.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Fortsätt att kämpa med kurserna, Du brukar ju inte ge Dej. Kram.

2016-01-26 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0