Going surprisingly well



Tisdagen gick mycket bra så nu saknar jag bara en klass innan jag kan luta mig tillbaka och bete mig som en vanlig elev! 
De klasserna jag lyckats knipa en plats på hittills har två roliga fördelar:
1. Alla är inom huvudområdet Health Scienes
2. Jag har sällskap från cheerleadingen i varje klass- Jayme i en av klasserna och Jolie i de andra två


En annan fördel med att ha lagkamrater inom samma majors är att man kan få insider information om olika kurser. Till exempel ville jag superdupermycket ha en viss psykologikurs, men efter att ha snackat med en lagkamrat som läst den så verkar den inte så intressant som jag trodde.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Efter vad jag förstår går det bra för Dej med kurserna. Jättekul. Kram.

2016-01-27 @ 22:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0