New in


12-pack Celsius
Kurslitteratur till min svenska onlinekurs
Berlockarmband i silver och lila
Silvrigt armband med texten "The future belongs to those who dare to believe in their dreams"

Amazon är en väldigt bra hemsida där man kan fynda allt möjligt- böcker, skor, väskor, smycken, redskap osv osv osv.
Utbudet är stort och prisklasserna många. När man som student också gratis får premiumvarianten Amazon Prime så har man gratis frakt på två dagar. Alltså är det väldigt lockande att klicka hem order efter order, hehe...
Men utan att låta som en shopoholic så kan jag säga att mina bästa fynd utan tvekan har varit begagnad kurslitteratur- mina böcker har kostat under hundralappen istället för närmare tusenlappen! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

ARmbandet är ju som klippt och skuret för Dig! :)

Svar: Tusen tack💗
Hold your dreams

2016-01-22 @ 13:58:30
Postat av: Char

Så otroligt roligt att få ta del av ditt liv genom din blogg! Håller tummarna för att det fortsätter att gå bra för dig! Storkram!

Svar: Åh vad roligt att höra!!! Kram
Hold your dreams

2016-01-22 @ 15:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0