Nyår

Med mycket vänner på annat ort denna dag så blev det ett småskalat men mysigt nyårsfirande för mig, Alice och Johanna i Alices nya fina lägenhet i stan. 
Vi lagade god mat & efterrätt, spelade musik (både jag och Alice har tydligen Glee- och Disney spellistor), utmanade varandra i spel, drack skumpa och såg fyverkerierna vid Tullbron.
Kanske inte ett nyårsfirande som jag tänker tillbaka på om 20 år, men en trevlig kväll med några av mina närmsta vänner. Och det är inte ett så pjåkigt sätt att inleda det nya året på! 











Johanna avslutade som alltid.

Och just det ja-förra nyår fick jag ju det kanske mest underbara fyllesamtal jag någonsin fått från Josefine som hade insett "på riktigt" att jag skulle åka ifrån klassen och henne, så detta året hade jag lovat henne ett samtal efter tolvslaget- även om det var aningen mindre berusat, haha! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

En mysig och trevlig nyårsafton blev det väl för Er Viktigast är väl att alla var nöjda och hade trevligt.

2016-01-05 @ 14:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0