Time to actually do something

Efter att ha sovit mig igenom typ hela helgen så var måndag den dag då jag fick börja trotsa jetlagen och ta tag i saker och ting. Som att packa upp resväskan, hehe.

Jag, Monica och Kayelin åkte till LAX för att hämta Lei som återvände från Hawaii (nope, inte alls avis...). Under tiden fixade JP, Trisha, Taylor och Shaianne överraskningsdekorationer i hennes lägenhet. Lei fattade verkligen ingenting och frågade oss efteråt om vi visste att de var där och fixade allt. Haha ja, gruppchatten hade gått varm av allt planerande! 




Måndag var också dagen för första cheerträningen efter lovet. Matcherna har pågått under tiden jag varit borta, men jag missade inga träningar. Dock var måndag den 11e januari den dag tränaren sagt att alla måste vara tillbaka, så det är därför jag är här två veckor innan skolan börjar.

Efter träningen, mat och dusch återvände jag, JP, Monica och Kayelin till Lei. Jag var fortfarande jetlaggad och hade som vanligt vaknat klockan 4 den morgonen utan att kunna somna om, så jag hade egentligen bara tänkt stanna en liten stund och sedan gå hem och sova, men så blev det inte. Istället blev det kakbak från färdig cookiedough (lättare blir det inte) och karaoke mitt i natten. Undrar vad grannarna tyckte om det en måndagsnatt, hehe...
Så istället kom jag tillbaka till lägenheten strax efter fyra, mer en ett dygn sedan jag vaknat, men det var en väldigt rolig natt! 
Oavsett hur de ser ut så var de faktiskt goda.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0