Time to try to get back on routine

Eftersom mitt schema de senaste veckorna främst har bestått av kvällsträningar och ibland häng hos någon i laget resten av kvällen/natten så har min dygnsrytm blivit ganska rubbad. Sedan får jag erkänna att jag hällt i mig energidricka inför de flesta träningarna (i början pga jetlag och sen blev det nästan en vana) och koffeinet har såklart förstärkt att jag är uppe långt efter midnatt och sover till nästan lunchtid. 
Men nu ska det försökas bli ändring på det, för jag ska upp halv åtta två dagar i rad och efter helgen börjar skolan.
Dock är klockan efter ett nu när jag skriver detta så vi får väl se hur bra det går, hehe...
Craving på dessa godbitar för 8 kr styck som finns i otaliga smaker.
Just nu: spikmatta och Vampire Diaries säsong 3 (kanske bästa säsongen). Trivdes så bra på spikmattan när jag var hemma att den faktiskt fick följa med hit till staterna! 

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Hoppas Du med glädje ser fram emot att skolan startar. Lycka till med valet av kurser. Kram.

Svar: Tack så mycket!
Hold your dreams

2016-01-21 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0