Trettionde Januari TvåTusenSexton

Min lördag började hyfsat tidigt i och med att jag befann mig på gymmet klockan halv tio för Power Yoga. Jag körde yoga på Fysiken i Göteborg någon gång då och då- och även hemma i lägenheten vissa hurtiga morgonar- men det var ett bra tag sedan. 
"Yoga en lördag morgon är säkert sådär mysigt och soft" tänkte jag.
"This is probably the toughest yoga class we have here" inleder instruktören med.
Bra där Rebecca...
Men jag krigade mig igenom det och efteråt känns det ju alltid sådär härligt, så jag ska nog våga mig dit någon annan lördagsmorgon också.

På eftermiddagen var det matchdags för tjejerna, som spöade skiten ur Cal State Fullerton och vann med 27 poäng- whoop! 
Efter matchen åkte jag, Cheryl, Jayme, Chelsey och Shaianne till Menchines för min första FroYo sedan i början av december. I höstas åt jag det nog en gång i veckan (minst) så jag hade saknat det en hel del, haha.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0