An evening out

Joanna är på besök från Karlstad, Pelle är hemma över sommaren, lilla jag är också tillfällig Falkenbergs bo och därför ville vi passa på att umgås så stora del av "gänget" som möjligt. Vi plus Veronika och Joanna bokade in en middag med pop quiz på Hermans och blev joinade av Sandra och Ravi.
Winnerbäck spelade på Stortorget men vi hörde det bara väldigt svagt och brydde väl oss inte överdrivet mycket. Vi hade väldigt trevligt med en massa snack och ett Wheels & Wings-inspirerat pop quiz (som gick katastrofalt dåligt) innan vi drog oss hem till Alice för lite förfest. De andra skulle ut på stan men jag jobbar (såklart) redan klockan 6 imorgon så jag och Joanna begav oss hemåt strax innan midnatt.
Det faktum att jag ska vara uppe om fyra fjuttiga timmar svider, men den smällen får man ta någon gång ibland för en oerhört trevlig vardagssommarkväll.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0