As good as it gets

I tisdags hade detta trista grå "höstväder" äntligen (!!!!) vänt till soligt sommarväder- wihoo!
Det firade jag, Joanna och Alice med minigolf och det var nog min första runda på flera år! Spelet gick också i enlighet med det, hehe...
Jag fick en enda tapper spik på en av de sista banorna, medan Joanna briljerade med hela sju spikar och Alice vände en halvdålig start till otroliga nio spikar! Vad tusan är det med dem liksom?! Haha.
Så ni kan ju gissa vem som åkte på storspö- moi! Men jag är ju bra på andra saker, som att balansera golfbollar och klubbor haha.
Det hela var i alla fall superdupertrevligt och så skulle det fortsätta. Det bar vidare ett hundratal meter söderut för sommarens första besök på Peggens. Glass till kvällsmat? Mums!
Med strandutsikt? Ännu bättre!
Vi snackade en massa men det började bli rejält kyligt så vi cyklade hem till Joanna för att fortsätta snacket i henens soffa med varsitt glas vin. En som där smått perfekt pratstund där man pratar både om roliga minnen, framtidstankar och seriösare ämnen. Guld värt.
Avslutningsvis såg vi lite Adele på tv (vilken kvinna!) och vid halv elva behövde jag dessvärre cykla hem för att komma i säng i tid till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0