En helg i den lilla sommarstaden

Fredagens jobb flöt på fint trots mina ynka 3,5 timmars sömn- booyeah!
Senare på dagen hade jag dock svårt att lämna soffan...
Det blev därför så att jag skippade första dagens Wheels & Wings för att istället satsa på thaimat och film med päronen. Helt ok det också!

På lördagen blev det dock Wheels & Wings för mig och Alice. Vi gick runt en himla massa och kollade på bilar efter att regnet äntligen lättat och avslutade kvällen med kebabpizza.

Yum!

Söndag kväll blev det en riktig sommarklassiker- jacuzzibad hos Pelle. Ett ypperligt tillfälle att snacka massor och samtidigt bara ha det riktigt underbart. Joanna har varit här en av sina två veckor nu och jag vill inte att hon ska åka tillbaka till Karlstad, men man får försöka ta vara på den tiden man får.

I brist på andra bilder får ni det som förgyllde mitt jobb i fredags. Hade lyssnat på dem förr men de är så brutalt ärliga och klockrena att de tål upprepning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0