Midsommar 2016

Midsommar förra helgen firades väldigt lyckat på en fotbollsplan i Ringsegård med partytält, lekar ("Ringsegårdsspelen"), mat, snapsvisor, en hel del alkohol och ett gäng på cirka 30 pers. Stor cred till Veronika som fixat en massa med allting och lite cred till oss tjejer som hjälpte till med fixandet innan.
De flesta andra var främlingar för mig men det är kul att träffa nytt folk. Dessutom var min favorit-08:a nere och firade med oss, plus ett par hemfärdare som liksom jag pluggar på annat håll resten av året. Bland annat min alltid så trogna cykelkompanjon Pelle, som traditionsenligt hade följe med mig hem någon gång efter tre. Sånt är alltid bra och förhoppningsvis kommer man träffa honom i alla fall lite mer när han inte längre ska plugga ända borta i Umeå.

Och cred till mammas vännina Linda som varit supergullig och gjort kransar till mig och Eve!
Troligen min första krans sedan jag var ett litet barn.


Kommentarer
Postat av: Mormor

Fina Ni var och härliga bilder.

2016-07-04 @ 15:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0