Myshelg

När jag kom hem från jobbet i fredags hamnade jag en stund på uteplatsen med mamma, hennes vänninor och ett glas rosé. Trevligt värre!

Sedan cyklade jag in till och Alice nya lägenhet. Fy vad avis jag blev! Den är verkligen superfin!
Förutom att granska lägenheten (såklart) så handlade vi, lagade god mat, drack varsin drink, lite vin, spelade musik och pratade en massa. Var egentligen påväg att cykla hemåt vid tolv-halv ett men då kom vi plötsligt in på de riktigt seriösa samtalen så då stannade jag ett par timmar till, hehe. Ibland kanske det helt enkelt krävs några glas och att det är efter midnatt för att man ska lyfta vissa saker. Både trevligt och nyttigt i alla fall!

Lördag kväll bar det av ner till Netas och sommarens obligatoriska Fish & Chips från London-bussen.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls typ. Men det är ju lite så söndagar "ska" vara. Istället för -som de flesta andra- kolla på fotbollsfinalen, så avslutar jag min helg med gamla avsnitt av Grey's Anatomy och jordgubbar. Japp, ni läste rätt! Allt regn har tydligen fått plantorna att blomma lite till- jippie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0