Andreas studentbal

5 juni var det dags för minstingen i familjen att gå på studentbalen. Är inte det rätt sjukt?
Nu blir vi alla plötsligt så vuxna och kommer knappt få uppleva alla studentaktiviteter mer! Eller ja, tills den dagen våra egna barn ska gå igenom det men det dröjer ju haha!

Min oerhört stiliga bror och hans fina baldejt Emma
Syskonskaran Berg

PS. Dagen innan (lördag 4 juni) var det möhippa för bästa Lollo- vilket såklart var anledningen till att jag ljugit om vilken dag jag skulle åka hem från USA. Jag väntar dock fortfarande på bilder så det inlägget återkommer senare, men det var en riktigt lyckad och rolig dag!
Bröllopet är också anledningen till att det varit tyst här ett par dagar.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, visst var dom stiliga, Andreas och Emma. Ni tre syskon var också stiliga.

2016-06-19 @ 22:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0