Happy mail from the USA

Idag fick jag brev från andra sidan oceanen och kunde först inte förstå vad tusan det kunde vara, men det var mina betyg från CSUN!

Jag visste redan att jag i mina två sista kurser hade fått totalt 93.5% och därmed precis klarat att hålla A från att bli A- men visst var det ändå en härlig boost att på officiella papper se mina straight A's och GPA på maximala 4.0.
Det spelade ju som sagt ingen större roll här, men det kommer alltid vara kul att veta att jag klarade att leverera på ett amerikanskt universitet. 
Och jag har fått med mig intressanta kurser och nya kunskaper på vägen.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Bra jobbat. Kram.

2016-06-22 @ 22:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0