Baseball @ Dodgers Stadium

Många amerikaner har inte koll på att baseboll inte är en "världssport" och jag har därmed fått många förvånade reaktioner när jag sagt att jag aldrig sett en basebollmatch! 
Men numera kan jag, Evelina och Hanna stryka den premiärupplevelsen från listan eftersom Sully i onsdags tog med oss på matchen mellan LA Dodgers och NY Mets på Dodger Stadium i Downtown. 
Dessvärre vände matchen mot slutet och Mets vann, men vi är ju inte så inbitna fans att vi blev särskilt förkrossade över resultatet. Det var istället bara en kul och häftig upplevelse att ha varit med om! 


Var så nöjd över att jag faktiskt hade en Dodgerskeps, men på alla bilder gjorde skuggan så det såg ut som jag hade en blåtira, haha.
Vi fick med oss gratis bobbelheads som föreställer någon känd fd Dogdersspelare.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0