Best of Lyp Sync Battle (so far)

Även kallat "Roliga YouTube-klipp Rebecca hittat när hon egentligen skulle plugga Del 3", haha!
 
Lip Sync Battle blev megakänt över en natt i januari när Channing Tatum tog sig an Beyonce's "Run The World (Girls)", men det finns oerhört många fler roliga klipp som jag kan se om och om igen! 
 
PS. Jag hade möjlighet att gå på dessa inspelningarna i höstas och vintras men tyckte inte det verkade tillräckligt kul. Ångrar mig nu! 
 
Först det ökända klippet där Channing Tatum blir nya Beyonce, men även där hans fru blir nya Magic Mike- damn!
 
 
I andra halvan av detta klippet gjorde vår älskade Channing även sin bästa Elsa från Frozen!
 
Ni kan hoppa över första halvan men missa inte Anne Hathaways Wrecking Ball! 
 
 
Båda de proffsdansande syskonen Hough gjorde klockrena uppträdanden här, men det allra bästa med lillasyster Juliannes "I just had sex" är storebror Dereks ansiktsuttryck haha! 
 
OH . MY . GOD ! En massa Trumps som sjunger om att älska sig själv.... *Dubbelvikt av skratt*
 
Visst, samtliga klipp kanske tar er cirka 10-15 min att se, men det är VÄRT DET!
 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0