Birthday #23

Då var man officiellt 23 i alla tidszoner!

I ärlighetens namn hade jag på förhand varit lite orolig över att jag inte skulle ha någon att umgås med på födelsedagen, vilket såklart kändes väldigt tråkigt!
Men som sagt i tidigare inlägg så är jag ganska ensam med att inte ha skola på måndagar så jag var väl medveten om situationen.

Igår bestämde jag och Sully att vi skulle hänga på hennes vänner till Laguna Beach, vilket passade helt perfekt då jag inte varit där än och det ska vara riktigt fint! 
Tyvärr behövde dock stackars Sully avboka och åka in till läkaren idag...

Istället så ägnade jag förmiddagen åt att skypa med folk hemma och svara på en massa gulliga gratulationer- vilket tar sin lilla tid! 
Har fått sms, meddelanden, videos och bildkollage- som allt värmer väldigt mycket!
Sedan hade jag tur att Oasis hade en avbokning, så jag tog den platsen och unnade mig en timmes massage! 
Efter det var jag som en ny människa typ (hej klyscha) och njöt i solen med en shake i handen och podd i lurarna.

På kvällen var det Open Gym inför helgens cheertryouts, så jag gick dit för att få lite träning och umgås med folk.
Jag möttes av rungande Happy Birthday-rop och underbara Chrissy hade till och med fixat en liten present till mig! 
Vill ta varje chans nu det sista att umgås med mina gamla lagkamrater, som varit den stora höjdpunkten detta år! Även om cheerleadingen i sig varit frustrerande ibland då jag velat göra svårare saker så har jag hela året älskat mitt lag! 

Efter träningen var vi 12 pers som skulle äta. De bad mig välja ställe och jag är ju katastrofalt dålig på att bestämma saker så det tog sitt lilla tag innan vi kom fram till att gå till Denny's, där jag aldrig varit förr. Det var riktigt trevligt och ett bra avslut på en födelsedag som blev mycket mysigare än jag hade trott! 

Min "back-up plan" om jag hade haft en tragiskt ensam födelsedag var att äta god choklad haha. Köpte i helgen som säkerhetsåtgärd...


Massören var mycket trevlig och tog i ordentligt på min stackars rygg, men det är så massage är som bäst!



Vädret nu är perfekt! Vill knappt att det blir varmare!

Gulligaste Chrissy!


"Grand Slam Meal"- nej, jag åt inte upp allt och rullade typ ändå därifrån haha! 
Tydligen fick man detta gratis på födelsedagar förr men för många började ljuga om att de hela tiden fyllde år så det togs bort. Dan i mitt lag snackade dock med ägaren och övertygade dem om att jag inte var härifrån och inte ens kände till systemet, så jag fick det gratis ändå. Tackar så mycket! 

Over and out// Rebecca, 23 år.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Då blev det en bra födelsedag i alla fall. Du får fira mer när Du och Eve kommer hem till Pelle Molins väg om några veckor. Kram.

2016-05-03 @ 22:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0