Första Maj TvåTusenSexton

Jag visste inte riktigt vad detta inlägg skulle handla om, denna söndag den första maj.
Ärligt talat ville jag främst ha en anledning att lägga ut en bild på den fantastiska salladen jag åt tidigare idag när jag och Jolie satt och pluggade på Panera, haha.
Hello beauty! Dessutom otroliga 2,75 dollar med Jolies personalrabatt- awesome! 

Jag är hemma och mellanlandar lite innan ett gäng från cheerleadingen ska på avslutningsmiddag för hela skolans idrottsdepartement. Vilken student tackar nej till gratis mat liksom? 
Lägger snart upp bilder från gårdagens avslutningsmiddag med cheerleadingen! 

Jag har förresten fått första födelsedagshälsningen, vilket känns ganska udda när klockan är kvart över tre dagen innan här i Cali, haha.
Ulrika som är i Korea så hon är dessutom ännu mer före tidsmässigt än Sverige! 

Jag har inga lektioner på måndagar, men det har typ alla andra, så vad tusan ska jag hitta på imorgon på min 23-års dag?! 
Eller just det, fyller ju egentligen bara 21 för tredje gången!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Mari-Anne

Grattis, grattis, Hoppas födelsedagen varit bra på alla sätt. Kramar från oss.

Svar: Tusen tack igen! Kram
Hold your dreams

2016-05-02 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0